dissabte, 27 de novembre del 2010

Lipdub al cole...

Fa uns dies vaig rebre un correu del Ricard (el President de l'AMPA). Em comentava que volia fer un Lipdub. El primer que vaig fer va ser anar a google a veure que era això del lipdub; sincerament, era el primer cop que ho sentia. El següent pas, com no, anar al youtube... El primer que vaig trobar (hi ha infinitat) va ser el de la Universitat de Vic i ... la veritat és que em va agradar molt.

Bé, ara que ja sabem que és un lipdub, i tal com us vam comentar el dia de l'Assemblea, aquesta serà la segona activitat que prepararem pels nois de l'ESO. Quan diem que és pels nois de l'ESO volem dir que ells s'encarregaran d'organitzar l'activitat (triar la cançó, el recorregut per l'escola,...) però evidentment, serà una activitat oberta a tots els alumnes del col·legi i a tots els que volgueu participar-hi.

Encara no hi ha una data fixada. S'ha començat a treballar (sembla ser la cançó està pràcticament triada) i es comença a treballar alguna cosa més. També s'ha fet algun contacte amb gent de TV3 perquè es faci una entrevista a alguns alumnes i es pugui veure un tall.

Conforme es vagin tancant els diferents punts us anirem informant. Podeu enviar idees que tingueu al respecte...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada